what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday 3 December 2014

Cara Hilangkan Jerawat Dan Bintik Hitam Pada Wajah Supaya Ralit Dipandang Suami

Assalamualaikum & selamat sejahtera...

Hai adik manis, kakak cantik, anda seorang isteri atau bakal seorang isteri yang dalam cubaan memikat suami dengan wajah mulus dan gebu, badan cantik, montok dan menawan? Jom baca entry saya kali ini.. :) 


Best kan jika suami kita sentiasa ralit memandang wajah kita.

Anda pasti rasa rendah diri, malu, dan tidak yakin jika memiliki  kulit wajah yang berlopak-lopak atau pun dipenuhi jerawat. Saya ada jalan penyelesaiannya.. jom kita lihat testimoni berjaya ni :)




Aura Hot adalah gabungan pelbagai bahan semulajadi yang terbaik yang mengandungi nutrisi yang membantu membaik pulih sel-sel dalam tubuh. Saya ulang lagi sekali, GABUNGAN PELBAGAI BAHAN SEMULAJADI YANG TERBAIK ye.. Dan formula yg terkandung dalam AURA HOT ini merupakan antara yang termahal. Paling cepat kesan utk kulit kita. Ia juga merangsang sistem badan supaya berada pada tahap maksima. Selain itu fungsi anti oksida untuk mengatasi kesan radikal bebas, anti penuaan, memberi tenaga seharian, dapat menyingkirkan toksik selain menjana semula sel-sel baru, mencerahkan kulit agar kelihatan gebu dan anjal, disamping mengembalikan keremajaan sel-sel tubuh (awet muda).

Produk kami dapat membantu wanita dan isteri tampil dengan lebih berkeyakinan tinggi dengan hanya mengamalkan satu sachet setiap hari dan berterusan ia boleh mengembalikan tenaga luaran dan dalaman, memberikan bentuk tubuh yang menarik, membantu membesarkan payudara dan pinggul, meningkatkan ghairah seksual, merangsang meningkatkan penghasilan glutathion didalam tubuh secara semulajadi, membantu menambahkan hormone estrogen dan membantu menghilangkan tekanan perasaan, mengurangkan alahan, & membaikpulih saraf yang rosak.

AURA HOT juga boleh membantu membakar lemak berlebihan dengan mengikut diet yang dicadangkan dan mengurangkan kolesterol dalam badan.


KHASIAT AURA HOT !!!

MENCERAH, ANTI PENUAAN DAN MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT ANDA
ANTI OKSIDA UNTUK MENGATASI KESAN RADIKAL BEBAS
MEMBANTU MENAMBAHKAN HORMONE ESTROGEN
MERANSANG TUBUH MENGHASILKAN LEBIH GLUTATION LEBIH DARI BIASA DAN         SECARA SEMULAJADI.
MENEGANGKAN KEMBALI PAYUDARA DAN PUNGGUNG
MENGEMBALIKAN KEHANGATAN RUMAHTANGGA
MENAIKKAN KADAR METABOLISMA DAN PEMBAKARAN KALORI
MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN MUDAH, BERKESAN DAN TERKAWAL
MENGURANGKAN KOLESTEROL
MENAMBAHKAN TENAGA, MENYEGARKAN BADAN
MERAWAT MASALAH KEMURUNGAN
DIFORMULASIKAN BERASASKAN FARMASEUTIKAL
MEMBERI MANFAAT DARI LUAR DAN DALAMAN TUBUH ANDA
TERBUKTI MAMPU MENGEMBALIKAN KESEGARAN DAN KEREMAJAAN KULIT DALAM TEMPOH DUA HINGGA EMPAT MINGGU PENGAMBILAN YANG BERTERUSAN.








HARGA SEBENAR RM150
HARGA PROMOSI RM90 SAHAJA

P/S : Nak order? Jom sms/whatsapp ke nombor 0176799561

#aurahot

No comments:

Post a Comment