what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Monday 1 July 2013

ROYAL EXPERT WHITE MALAYSIA

Assalamualaikum... Entry kali ni nak share lagi 1 set penjagaan kulit (skincare) yg mmg sy recommended to my dear customers selain dari produk Aura Maya Skincare.

KAEDAH PENCERAHAN KULIT YANG SEBENAR.

Memang banyak cara pemutihan kulit, daripada petua zaman berzaman yang sesetengahnya dianggap mengarut sehinggalah kaedah moden yang tercanggih.
Akan tetapi untuk mendapatkan warna tona yang sesuai, sekata dan tidak kelihatan terlalu berbeza dengan bahagian badan yang lain bukanlah sesuatu yang mudah.
  • Produk pencerahan kilit di pasaran semasa ada diantaranya mengandungi bahan-bahan yang memudaratkan sehingga mengakibatkan pengelupasan yang teruk dan menyakitkan. Ada kerosakan kulit yang dialami terlalu teruk sehingga mustahil untuk dipulihkan.
  • Tidak salah untuk mengamalkan petua-petua warisan. Namun begitu, bahan-bahan yang digunakan tidak mudah diperoleh dan ada kalanya leceh dan menyusahkan untuk dipatuhi kerana mengandungi pantang larang yang terlalu banyak.
  • Sesi rawatan kulit yang dicanang-canangkan di iklan tv dan di billboard pula dikatakan menggunakan teknologi terkini belum tentu memberikan hasil yang diingini. Hati-hatilah kerana mereka akan mengenakan caj-caj yang tidak munasabah untuk rawatan yang sangat ringkas.
Adakalanya kaedah-kaedah pencerahan ini akan menelan belanja yang sangat besar dan ada kalanya asil yang diperolehi adalah jauh panggang dari api. Terlalu jauh daripada apa yang diimpikan.  

Untuk memiliki kulit idaman, produk atau kaedah yang dipilih haruslah bertindak secara berkesan dan mampu menembusi dua daripada tiga lapisan kulit manusia iaitu :-
  • Epidermis
  • Dermis
Bahan-bahan yang digunakan perlulah terdiri daripada bahan semulajadi yang tidak mendatangkan kemudaratan kepada kulit dan sesuai untuk semua jenis masalah kulit yang anda dihadapi.
Penggunaan bahan kimia amatlah tidak digalakkan kerana mampu menghakis kulit anda dan menyebabkan pengelupasan yang teruk dan sukar untuk dipulihkan kelak .

Tindakan untuk lapisan epidermis kulit adalah untuk :-
  • Meratakan tona kulit agar sekata dan tidak jauh berbeza dengan warna kulit di bahagian yang lain dan menghilangkan warna gelap parut.
  • Meratakan parut agar kulit rata dan licin berseri serta kelihatan seolah-olah ‘glowing’. Wowww!!!
  • Garis-garis halus berkurangan dan menampakkan wajah yang lebih sihat dan muda.
Manakala tindakan untuk lapisan dermis adalah untuk :-
  • Membekalkan lembapan yang berpanjangan agar kulit tidak kering dan mengelupas.
  • Menganjalkan kulit agar garisan halus berkurangan dengan peredaran darah yang lancar ke seluruh bahagian kulit.
  • Membekalkan nutrien dan khasiat yang diperlukan oleh kulit untuk kelihatan berseri dan cerah sentiasa.

Hanya melalui dua tindakan yang telah dinyatakan itu anda bakal mengecapi impian anda untuk memiliki kulit yang bukan sekadar cerah malah berseri dan sempurna tanpa sebarang cela.
Yang paling penting, kesannya juga kekal dan bukan bersifat sementara sahaja.
Seandainya anda disogokkan dengan produk dan kaedah yang tidak mempunyai kriteria-kriteria seperti yang telah dinyatakan, pesan saya TINGGALKAN SAHAJA.
Anda seharusnya lebih berhati-hati dan buatlah sedikit kajian terlebih dahulu agar tidak menyesal di kemudian hari.

...MEMPERKENALKAN...

Royal Expert White Day and Night Cream
Mencerahkan kulit dengan BERKESAN dan TANPA PENGGELUPASAN yang merosakkan kulit
(price : rm120)
postage rm6
’Royal Expert White Day and Night Cream’ adalah sejenis produk pencerahan kulit yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi, tanpa bahan-bahan kimia yang merbahaya serta bertindak dengan pantas dan berkesan, sesuai untuk semua jenis kulit sama ada untuk wanita mahupun lelaki.
Krim ini bukan hanya mencerahkan kulit tetapi juga :-
  • Menyembuhkan jangkitan kulat, jerawat, jeragat, parut serta kedutan-kedutan halus di wajah.
  • Bintik-bintik hitam di wajah juga dapat dihilangkan walaupun jauh di dalam kulit.
  • Bahan pencerahan aktif yang diekstrak daripada herba, Magnolol, tidak menyebabkan sebarang kesan sampingan terhadap wajah anda.
  • Berkesan untuk mengembalikan keserian dan keanjalan wajah seumpama kulit sewaktu remaja dengan kesan ’glowing’ yang semulajadi.
  • Anda tidak perlu lagi bersolek tebal untuk menutup cela di wajah dengan penggunaan krim ini.

Produk inovatif yang menggunakan teknologi pembuatan terkini dan diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi iaitu ekstrak herba ini sangat berkesan dan sesuai untuk semua jenis kulit tanpa sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.











Tambah POWER krim ini...

Ya sememangnya krim ini sangat berkesan namun ia akan menjadi SANGAT-SANGAT BERKESAN apabila dikombinasiklan pemnggunaannya dengan dua lagi produk. Mari kita lihat...
ROYAL EXPERT WHITENING FACE CLEANCER
(price : RM30)
postage rm6
Royal Expert Face Cleanser dihasilkan dari ekstrak Aloe Barbadensis dan juga mengandungi Vitamin C dan E. Di formulakan dengan acid buahan alpha-hydroxy yang akan membantu mencantikkan kulit.
Ia sangat sesuai untuk samada kulit berminyak mahupun kulit yang kering lebih-lebih lagi kulit anda yang sensitif.

SABUN PEMUTIH ROYAL EXPERT
(RM15)
postage rm5
Sabun Pemutih Royal Expert adalah sabu pemutih yang sangat berkuasa tinggi. Fungsi anti-oksidannya yang tinggi serta terdapat ejen-ejen pemutih yang asli. Ia memastikan kulit menjadi bersih, lembut serta cerah dengan tona yang seimbang.
Sabun ini juga mampu memperbaiki kulit yang rosak, mengelak kedutan dan menyihatkan lagi keadaan kulit.
Anda boleh memiliki pakej lengkap ini dengan nilai pelaburan yang sangat menarik iaitu :-

RM 165.00
RM160.00 (free postage)

p/s : untuk order atau sebarang pertanyaan sila whatsapp no sy 0176799561. Mesej anda akan sy reply within 1 hour :)



No comments:

Post a Comment