what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday 19 November 2014

SYMA BEAUTY SKINCARE

HARGA RM60 INCLUDE POSTAGE
SABAH SARAWAK RM65

Masalah kulit berjerawat dan kusam? Berminyak dan tak berseri? Nak jadi cantik tapi tak mampu keluarkan modal mahal untuk membeli alatan kosmetik?

Syma beauty skincare telah diformulasikan daripada bahan-bahan semulajadi untuk penjagaan kulit yang efektif dan selamat. Set Syma beauty skincare terdiri daripada SYMA DAY CREAM, SYMA NIGHT CREAM dan SYMA BEAUTY CLEANSER.

-SYMA DAY CREAM-
Mengandungi ramuan-ramuan kecantikan natural seperti Argan Oil, Serbuk Mutiara dan dll yang mampu menghilangkan kekusaman muka, mencerah dengan sekata, melicinkan permukaan kulit, bertindak sebagai sunblock yang menghindarkan dari sinar UV. Ia diperkaya dengan SPF-35 yang akan menepis sinaran matahari berlebihan. Ia juga bertindak sebagai foundation kepada muka yang akan melitupi permukaan muka yang tidak sekata.

-SYMA NIGHT CREAM-
Matlamat kami adalah untuk membantu anda mendapatkan kulit yang cantik tanpa membahayakan dan mendedahkan anda kepada kesan-kesan bahan kimia merbahaya dalam kosmetik. Krim Malam ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia aktif berbahaya seperti merkuri yang akan menyebabkan radang kulit, penggelupasan serius dan seterusnya boleh menyebabkan kanser kulit. Ia dirumus dari bahan-bahan natural seperti pati Aloe Vera, pati Mulberry, bahan-bahan mineral dll yang akan membantu mencerahkn kulit secara total dan beransur-ansur. Ia bertindak sebagai anti-ageing untuk membantutkan penuaan sel-sel kulit muka, menghilangkan bintik-bintik hitam, jeragat dan jerawat. Kulit akan kelihatan berseri, anjal, sihat dan putih tanpa menyebabkan kulit kemerah-merahan di bawah cuaca panas. Kulit anda akan tampil lebih cantik walaupun tanpa solekan.

-SYMA BEAUTY SOAP-
Sabun Syma Beauty dirumus khas dengan pati buah-buahan dan perfum untuk kesegaran dan penjagaan kulit muka secara semulajadi. Ia bertindak dengan meneutralkan ph kulit anda, mengatasi masalah kulit berminyak, memberi anda kesegaran kulit wajah serta menghilangkan jerawat, jeragat, kekusaman kulit, parut dll.
Sabun kecantikan ini akan sentiasa melembapkan kulit dan tidak akan menghakis permukaan kulit anda. Kulit juga akan kekal berseri tanpa mudah kelihatan sunburnt di bawah sinaran matahari terik


KELEBIHAN SYMA BEAUTY SKINCARE :

[✔] Menghilangkan jerawat & jeragat pada wajah
[✔] Menjadikan kulit berseri-seri & tidak kusam
[✔] Menghilangkan parut & masalah kulit berminyak
[✔] Menjadikan wajah kelihatan segar & bermaya
[✔] Menjadikan kulit gebu, awet muda & bercahaya [✔] Membantu mengimbangi minyak berlebihan pada kulit
[✔] Membekalkan nutrien yang diperlukan pada kulit
[✔] Menghindarkan kulit dari terdedah kepada sinaran matahari yang berlebihan [✔] Membantu menghilangkan masalah kulit wajah
[✔] Mengatasi masalah serius akibat penggunaan produk lain berasaskan merkuri
[✔] Memelihara kulit wajah agar kelihatan awet muda
[✔] Menjadikan kulit gebu & mengembalikan seri wajah 


TESTIMONI :





P/S : To place your order kindly whatsapp/sms 0176799561

#symabeautyskincare #symabeauty #sbs

No comments:

Post a Comment