what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Thursday 12 September 2013

AURORA SX

1. aurora sx ni adalah produk dari pakar estetik bukan org biasa2 yang ada bnyak duit then hasilkan produk
2. bila dh pakar jual memang produk itu sangat bagus kerana mereka mahir dan tahu ape yg bagus untuk kulit kita.
3. kandungan aurora sx terjamin memberi anda perubahan yang sangat positif
4. aurora sx ni bukan produk yang direpackaging semula n diberi nama baru (seperti yg kita tahu trend produk sekarang kat market...benda sama je..beza cuma packaging)
5. 3 hari consume dah nampak kesan
6. mengandungi  IDEBENONE tak seperti produk pemutihan yang lain
7. positive side effect dapat membesarkan BREAST utk perempuan..lelaki boleh ambil tak ada masalh sebab hormone tak sama..tak akn nye tiba2 ada breast..kesan dari IDEBENONE


AURORA SX : Whitening n Breast Pills Therapy

AURORA SX merupakan NEW PACKAGING kepada AURORA lama . ia adalah satu2 nya pil pemutih di Malaysia yang menggunapakai teknologi campuran Glutathione dan juga Idebenone SERTA pracampuran Vitamin C bagi kesan paling efektif . Dengan ketiga-tiga kombinasi ini , penyerapan glutathione serta keberkesananya dapat ditingkatkan . 

Apa itu Glutathione ?

Glutathione adalah satu ramuan komposisi paling essential di dalam setiap sel badan manusia . glutathione terkenal sebagai MASTER ANTI OXIDANT yang berfungsi menyingkitkan toksin dari dalam badan . Hasilnya , ia bersifat FREE RADICAL dan mampu meningkatkan tahap kesihatan pengguna . Kebanyakan glutathione tidak berkesan disebabkan bahan campuran di dalamnya . glutathione yang baik adalah tidak mempunai bahan campuran lain . dengan pengambilan glutathione secara berlebihan , ia mampu menyekat enzyme tirosinase sekaligus menyekat penghasilan melanin kulit . melanin kulit yang bersifat pheumelanin akan bertukar menjadi eumelanin yang bermaksud pigmen kemerah merahan . hasilnya , kulit yang putih akan terhasil.

Apa pula IDEBENONE ?

Idebenone adalah sebatian komposit yang menyerupai Uqinone dalam badan manusia . Ia adalah dalam kelompok yang sama dengan enzyme Q10 . tetapi , kebanyakan enzyme ini bersifat MUDAH TERURAI menyebabkan pegambilannya adalah tidak berkesan dan tidak dapat diserap oleh badan sepenuhnya. Idebenone juga banyak digunapakai oleh negara barat dalam peghasilan kosmetik dan pil . Ini kerana , idebenone bersifat FREE RADICAL , tidak berbahaya serta anti penuaan . Idebenone berupaya melindungi kulit daripada UVA dan UVB . Idebenone juga mempercepat penghasilan collagen tanpa perlu anda mengambilnya . Hasilnya , kulit kurang kedutan , tegang dan licin . Bukan itu sahaja , idebenone merancakkan penghasilan hormone menyebabkan payudara menjadi lebih tegang , besar dan gebu .

Apa beza AURORA SX dengan jenama Glutathione lain ?

AURORA SX dihadirkan dengan gabungan IDEBENONE serta VITAMIN C bagi memastikan ia diserap secara sepenohnye . Jenama produk lain biasanya dicampur dengan collagen . sedangkan collagen tidak boleh digabungkan dengan glutathione disebabkan molekulnya yang lebih besar . akibatnya ia tidak dapat diserap secara keseluruhannya dan keluar mellaui air kencing . 

Vitamin C pula akan menyebabkan toksin di dalam badan dan akan merosakkan buah pinggang jika di ambil dalam tempoh yang lama (sumber : Doktor Lim from Klinik Karak, Pakar dalam bahagian buah pinggang manusia). Idebenone juga adalah pelengkap kepada glutathione kerana ia mampu menghilangkan kedutan , menegangkan kulit serta menghasilkan collagen . Jeragat juga mampu dihilangkan.

AURORA SX pula didaftarkan dengan jayanya dibawah KKM iaitu dibawah kategori MAKANAAN KESIHATAN dan bukannya UBATAN ataupun DADAH . Maka , AURORA SX boleh dimakan oleh ibu mengandung , ibu menyusu mahupun individu yang mempunyai peyakit kronik . kesan pemutihan dapat dilihat seawal 3-5 hari sahaja .

AURORA SX pula bersifat lebih kepada clinical kerana hanya perlu diambil sebijik sehari tanpa dos yang banyak . kerana sebijik pil AURORA mempunyai 11,000mg glutathione dan Idebenone serta Vitamin C . Jumlah 11,000mg itu adalah lebih daripada cukup untuk kesan pemutihan . Diringkaskan , AURORA Sx mempunyai fungsi untuk memutihkan kulit serta menggebukan . bukan itu sahaja , ia boleh menghilangkan jerawat disebabkan ciri2 detoxifying yang ada padanya . apabila toksin disingkirkan dari badan , jerawat akan berkurangan . 

Bahkan , AURORA SX boleh memberi sinar dan EFFECT GLOWING kpd kulit . Kulit akan kelihatan lebih licin dan bermaya . Dengan pengambilan berterusan , cancer dapat di cegah serta tahap kesihatan akan lebih meningkat . AURORA juga berupaya menghilangkan parut jerawat yang merah dan hitam . Kulit akan dapat dihasilkan disebabka kehadiran idebenone yang merangsang penghasilan collagen semulajadi dalam badan .

Dengan penghasilan AURORA SX yang baru , kami menggabungkan DOUBLE campuran bagi IDEBENONE bg mempercepat proses pemutihan dan juga pembesaran breast wanita . Untuk pengetahuan , pembesaran breast hanyalah side effect . Hanya wanita dan transgender yang mengamalkan hormone therapy yang akan merasai kesan ini . Bagi individu lelaki , pembesaran breast tidak akan dirasai . Mudah cerita , AURORA SX sesuai untuk lelaki dan wanita .
Atur cara pemakanan : AURORA SX hanya perlu diambil sebijik sehari ataupun bagi yang ingin kesan paling cepat , perlu di ambil dua biji sehari semasa perut kosong . Ini bertujuan mempercepat penghasilan glutathione dan idebenone .

PENTING!

Terapi pemutihan yang COMPLETE adalah selama 3 bulan , dan anda akan merasai tona kulit yang lebih cerah dan putih . Untuk kesan paling maksimum , banyakkan minum air (2-3liter sehari) serta pakai SUBLOCK bila perlu .

AURORA SX adalah LULUS KKM dibawah kategori MAKANAN KESIHATAN dan bukannya kosmetik mahupun ubatan . Menyebabkan aurora boleh diambil oleh orang mengandung , menyusukan anak , berpantang dan datang bulan. Gunakan aurora demi kesihatan dan kecantikan secara keseluruhan . Aurora adalah BEBAS bahan pengawet .

kepada sesiapa yang ada masalah kulit dan untuk yang tak ada masalah tapi nak maintain atau nak jaga kecantikan diri anda..wajib cuba aurora sx ni.. sesuai untuk lelaki mahupun perempuan

No comments:

Post a Comment