what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Saturday 2 February 2013

3W CLINIC PROFESSIONAL NATURAL MAKE-UP POWDER

3W CLINIC PROFESSIONAL NATURAL MAKE-UP POWDER 

-light beige(21) = original beige sesuai untuk Asian women or darker skin.
-natural beige(23) = Ace Hot natural color with flash!

Harga Asal RM46.....
sekarang anda boleh dapatkan dgn harga RM35

harga xtermasuk postage

Keunggulan Bedak ni: 

1. Slimming Effect : Membuat wajah terlihat lebih slim / tirus dengan efek 3 dimensi yang ditimbulkan oleh refleksi cahaya.

2. Long Lasting Effect : Tahan air dan keringat. Sangat sempurna untuk tata rias anda3. Blooming Effect : membuat wajah terlihat lebih halus dan bercahaya.

4. Super Hydrate Effect : Memelihara kelembaban kulit sepanjang hari, membuat kulit sehalus sutera.

5. Non Comedogenic

* Di samping itu juga..bedak 3W clinic boleh bertahan sehingga 5..6 bln @pun lbh.. bergantung kepada kekerapan pengguna tersebugt... so ia mmg berbaloi2 n jimat..

Sejak Tahun 2009, Dodo Company, pembuat Palgantong telah merubah nama produknya menjadi 3W Clinic. Semua produk bedak Palgantong VERSI BARU menggunakan nama 3W Clinic.

Palgantong 3W Clinic Professional Powder yang digunakan oleh Make-Up Artists Professional ini diimport direct dari Korea, dan Best selling powder in Korea, Jepun dan Hongkong.

PALGANTONG pertama kali dilancarkan di Korea pada tahun 1999. Produk ini sangat populer di kalangan Bintang Film Korea dan 4 dari 5 wanita Korea menggunakan produk yang sangat mengagumkan ini.

Di pasar kosmetik Jepun yang terkenal , Palgantong mencatat angka penjualan hingga 600 juta dari tahun 2002 sampai 2006. Palgantongterpilih menjadi Japan’s Top Hit product dan menempati tempat teratasdalam penjualan bedak di Jepun.








No comments:

Post a Comment