what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Friday 30 August 2013

AURA HOT - TESTIMONI

Aura Hot adalah gabungan pelbagai bahan semulajadi yang terbaik yang mengandungi nutrisi yang membantu membaik pulih sel-sel dalam tubuh disamping meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan , ia juga merangsang sistem badan supaya berada pada tahap maksima, Selain itu fungsi Anti oksida untuk mengatasi kesan radikal bebas, anti penuaan , memberi tenaga seharian , dapat meyingkirkan toksik selain menjana semula sel-sel baru, mencerahkan kulit agar kelihatan gebu dan anjal, disamping mengembalikan keremajaan sel-sel tubuh (awet muda) .


Produk Kami  dapat membantu wanita dan ISTERI tampil dengan lebih berkeyakinan tinggi  dengan hanya  mengamalkan satu sachet setiap hari  dan berterusan ia boleh mengembalikan tenaga luaran dan dalaman, Memberikan bentuk tubuh yang menarik, Membantu Membesarkan payudara dan pinggul, Meningkatkan ghairah seksual, Merangsang meningkatkan penghasialan Glutathione didalam tubuh secara semulajadi, secara langsung merupaya mencerahkan kulit secara menyeluruh, membantu menambahkan hormone estrogen dan membantu menghilangkan tekanan perasaan, mengurangkan alahan, membaik pulih saraf yang rosak.

Aura Hot juga boleh membantu membakar lemak berlebihan dengan mengikut diet yang dicadangkan dan mengurangkan kolesterol dalam badan.


KENAPA PERLU MEMILIH PRODUK KAMI

1. PRODUK KAMI MENGANDUNGI PELBAGAI VITAMIN, ZAT MINERAL, GLUTATION, KOLOGEN.

2.TEKANAN FIZIKAL, EMOSI DAN PENCEMARAN BOLEH MENINGKATKAN KEPERLUAN TUBUH BADAN KITA TERHADAP VITAMIN B2,B4,B6 DAN VITAMIN C

3. BEBAS KOLESTROL SESUAI UNTUK ORANG YANG BERDEIT.

4. MENGANDUNGI KALSIUM DAN POTASIUM YANG TINGGI SESUAI UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH SENDI.

5. TERDAPAT FAKTA DAN PENYELIDIKAN SAINS TELAH MEEMBUKTIKAN BAHAWA 60% WANITA MENGALAMI MASALAH SINDROM PRA HAID , MASALAH BOLEH SELESAI DENGAN PENGAMBILAN SUPLEMEN VITAMIN B6.

6. TERLALU BANYAK KEBAIKAN YANG BOLEH KAMI SENARAIKAN..TAPI YANG PASTI PEREMPUAN MEMERLUKAN LEBIH BANYAK NUTRIEN BERBANDING LELAKI..PRODUK KAMI DAPAT MEMBERI ANDA PELBAGAI MANFAAT..










 Sy pun salah seorg drpd STOKIS/AGENT untuk AURA HOT BIO-STEM CELL PLUS COLLAGEN :) Meh klik link kat bawah ni.. Jemput like my page skali ye..

p/s : Untuk pertanyaan lanjut or nak order, blh trus whatsapp 0176799561. msg anda akn sy reply within 1 hour. Selamat cantik semua :)


No comments:

Post a Comment