what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Friday 28 June 2013

AURA HOT Bio-Stem Cell Plus Collagen

Assalamualaikum.. Seperti yg dijanjikan sy nak update lagi 1 produk keluaran Bumiputra.. Apa yg bezanya Aura Hot dgn minuman kolagen yg lain?? AURA HOT ni adalah hasil penyelidikan dr professor2 hebat dlm industri penghasilan produk kecantikan dan kesihatan antaranya prof Ramlan Aziz. Korang mesti kena Dr. Zubaidi Hj Ahmad kan? Beliau sendiri pun support product ni. Sebab apa? Sebab Aura Hot adalah salah satu produk botanical.Kandungannya hebat, sama hebat dgn kesannya. Penghasilannya sangatlah teliti dan selamat. So jom baca detail produk ni.

AURA HOT !!!

Aura Hot adalah gabungan pelbagai bahan semulajadi yang terbaik yang mengandungi nutrisi yang membantu membaik pulih sel-sel dalam tubuh disamping meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan , ia juga merangsang sistem badan supaya berada pada tahap maksima, Selain itu fungsi Anti oksida untuk mengatasi kesan radikal bebas, anti penuaan , memberi tenaga seharian , dapat meyingkirkan toksik selain menjana semula sel-sel baru, mencerahkan kulit agar kelihatan gebu dan anjal, disamping mengembalikan keremajaan sel-sel tubuh (awet muda) .

Produk Kami dapat membantu wanita dan ISTERI tampil dengan lebih berkeyakinan tinggi dengan hanya mengamalkan satu sachet setiap hari dan berterusan ia boleh mengembalikan tenaga luaran dan dalaman, Memberikan bentuk tubuh yang menarik, Membantu Membesarkan payudara dan pinggul, Meningkatkan ghairah seksual, Merangsang meningkatkan penghasialan Glutathion didalam tubuh secara semulajadi, membantu menambahkan hormone estrogen dan membantu menghilangkan tekanan perasaan, mengurangkan alahan, membaik pulih saraf yang rosak.

Aura Hot juga boleh membantu membakar lemak berlebihan dengan mengikut diet yang dicadangkan dan mengurangkan kolesterol dalam badan.

FUNGSI :-
•MENCERAH, ANTI PENUAAN DAN MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT ANDA
•ANTI OKSIDA UNTUK MENGATASI KESAN RADIKAL BEBAS
•MEMBANTU MENAMBAHKAN HORMONE ESTROGEN
•MERANSANG TUBUH MENGHASILKAN LEBIH GLUTATION LEBIH DARI BIASA DAN SECARA SEMULAJADI.
•MENEGANGKAN KEMBALI PAYUDARA DAN PUNGGUNG
•MENGEMBALIKAN KEHANGATAN RUMAHTANGGA
•MENAIKKAN KADAR METABOLISMA DAN PEMBAKARAN KALORI
•MENURUNKAN BERAT BADAN DENGAN MUDAH, BERKESAN DAN TERKAWAL
•MENGURANGKAN KOLESTEROL
•MENAMBAHKAN TENAGA, MENYEGARKAN BADAN
•MERAWAT MASALAH KEMURUNGAN
•DIFORMULASIKAN BERASASKAN FARMASEUTIKAL
•MEMBERI MANFAAT DARI LUAR DAN DALAMAN TUBUH ANDA
•TERBUKTI MAMPU MENGEMBALIKAN KESEGARAN DAN KEREMAJAAN KULIT DALAM TEMPOH DUA HINGGA EMPAT MINGGU PENGAMBILAN YANG BERTERUSAN.

CARA HIDANGAN :
*CAMPURKAN 1 PAKET (15GM) AURA HOT POWDER BERSAMA AIR SUAM @ JUS BUAH-BUAHAN.
*KACAU SEHINGGA LARUT DAN SEDIA UNTUK DIMINUM.

SAIZ HIDANGAN :
1-2 PAKET SEHARI. DINASIHATKAN MINUM2 PAKET SEHARI UNTUK BULAN PERTAMA. TERUSKAN PENGAMBILAN 1 PAKET SEHARI PADA BULAN BERIKUTNYA.

KANDUNGAN :
VITAMIN C, EKS. ROSELL, EKS. EPAL HIJAU, EKS. DELIMA, EKS. ACAI BERRY, EKS. GARCINIA CAMBOGIA, EKS. GREEN TEA, EKS. PEARL POWDER, EKS. MARINE COLLAGEN, MADU, EKS. SUSU KAMBING, EKS. MARIFICA LOBATA & PENSTABIL YANG DIBENARKAN.

NASIHAT PEMAKANAN :
BANYAKKAN MINUM AIR MASAK. CADANGAN, 8 GELAS SEHARI. TIDAK SESUAI UNTUK IBU MENGANDUNG.

BERAT BERSIH :
15GM/SACHET
1 BOX = 20 SACHET

PRICE/HARGA :
RM150(WM) RM160(EM)














P/S : Untuk order atau sebarang pertanyaan blh whatsapp no sy 0176799561. Msg anda akan sy reply within 1 hour. Tq uolls :)

No comments:

Post a Comment