what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Friday 14 December 2012

My routine before tidur

Hi people..
Dah lewat nih.. 12.32am.. landing2 atas katil n buat keje alah ni. My little precious beside me, sleep already. Smbil2 kiss n hug him. Still his smell wangi giler. Hikhik well, people sed my adam smell nice. Sumtyms diorg ckp smell like mama. Mcm kami pkai the same perfume. Oh nooo.. my adam xpakai perfume. Lately me sleep early. B4 1am usually dah pengsan. Hmmm awal ke tuh? Hihi agak la kan kalo nk compare ngn sblm ni. So everyday my routine sblm tidokan adam is the same.. hehe ape tu??
Tadaaaa...
Massage him b4 dia tido. Pas massage je mulalah dia lentok. Hehe. MasyaAllah my boy.. la hawla wala quwwata illa billah

No comments:

Post a Comment