what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 26 August 2012

Sambil Menyelam Minum Air

Salam cayunk2 :)) Tadi kan, kami kan, pegi kan, open house kan.. Dengan kan, kayong and the gang.. Kami pakai baju raya.. Tapi takdak gambaq pun.. Hubby ni lambat.. Mmg x punctual lah :(( Hehehe sorry dorry abg :p Terkutuk pulak. hikhik..

Pastu nasi ngn lauk2 dia sedaaap amaaat! i makan manyak giler weh.. Smpai ketat kain. Dah la pakai kebaya. Ape daaaa.. 

Yang atas tu mukadimah  je.. Cerita dia ni ha baru nk habaq. Sambil i makan2, tuan rumah duduk la sembang2 sebelah i.. Then dia ckap camni lbh kurang. " Kamu dulu sblm ada anak memang cantik. Sekarang ni lepas beranak sorang makin cantik. Ada pkai ape2 ke?" Hehehe ape lagi, mulut ni ringan la nak bercerita. I bgtau jela saya pkai aura maya.. Ada jual sama. Nanti kalau nak, bgtau je kat mr. chandra. dia selalu dtg kedai.. bila2 pun blh ambik. Kihkih sempat lagi ko joyah nak promote :)


 manik2 kat shawl ni sy jahit sendiri. Nk order blh.. can choose ur own design also.. but please3 bg selewat2nya 2 mggu sblm nk pkai.

camera loves me!!

p/s : kena jaga kulit ngn badan betul2 ni.. sambil jalan2 blh niaga :) Ada open house sila jemput saya ye. hoho xmaluuuuu!

No comments:

Post a Comment