what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, 4 July 2012

STRESSSSSS BUT ALHAMDULILLAH

Cam pelik je kan tittle tu. Dah stress, bersyukur pulak. Hehehehehehehe.. Actually this week i juz cant breath.. Y???? Manyak order maaaa.. Hari2 restock, hari2 bungkus, hari2 habis.. yg letih tu nk membungkus.. Dgn si tomei ni yg rajin sangat nk "menolong", makin slow la tangan ni nk bekerja. Kalo kita bungkus siap2 mlm tu, esok xde la kelam kabut sangat.. Tinggal nk pos jela kan.. Ni tidak.. Posmen hantar barang aroung 12.30 camtu.. Then b4 4.00pm me or hubby 0r us kena terpacak dah kat pejabat pos. Hmmmmm nmpak rush kan. So nak masak, uruskan adam, semua kena settlekan sblm posmen datang. Mlm  pulak busy layan customers, ambik order and bla bla bla... kul 2-3am baru tido.. huhu ingat dok umah goyang kaki je ke? Suri rumah sepenuh masa ni lagi penat tau.. Xcaye cubala :p Tapi Alhamdulillah syukur, dok umah pun masyuuukkk :)) 

ni barang pos arini punya.. hehe penuh 1 beg besar ni :))

No comments:

Post a Comment