what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Tuesday, 19 June 2012

My Second Home

Semalam je dok umah. Hari ni kaki ni gatal lagi nk jalan. Mana lagi kalo x ke Jusco.. Hahahaha smpi cleaner pun dah knal sy kot.. Pakcik yg buat laici longan tu pun tiap kali nmpk muka sy dah xde tnya nk order apa. Dah tertampal kat dahi ni laici longan.. hehehehehehehe.. Oh xde cite best pun. Cuma for the 1st time adam dah xpkai jusco punya baby stroller.. Tadi dia naik baby car... Ngeh3, dia mmg like it!! wanna see?? 

Tadaaaa...

 Adam jeling den smbil ckap " mama ni kat sini pun nk promote aura maya" hehehe

kemain rmbut adam. mcm mat saleh woooo.. hehe ikut color rmbut mama ni.. ecehh

p/s : peace no war

No comments:

Post a Comment