what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Saturday, 19 November 2011

ANAK IBU NI KAN...

Makin Adam besar, makin dia behave.. Skrg dah xnak tido dlm buai.. Kalo nk bg dia tido, senang je.. Letak dia atas tilam, pastu pandai la dia tido sendiri.. Ish geram je tengok dia ni.. Hihi senang la ibu dia nk buat keje.. cuma siang la dia ni keje nk main je. Hadoi mmg letih gak melayan, tapi best... Kalau sy nk solat pun, kena letak dia kat tepi. Sebab kalo dia xnmpak sy, dia cari.. Pendek kata, as long as dia nmpak ade orang, dia senyap la.. Hihihi cerdik kan si comel yg sorang ni..

ni lah budak hensem tu :)

No comments:

Post a Comment