what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Wednesday, 3 October 2012

Harta Pusaka

Salam tantik2..
Eh korang ada harta yg korang syg x?
Bkn la berharga ke apa, cuma barang yg korang suka giler, smpai mmg xnak tukar beli yg lain. Like me, i have 1.. Hehe adoila lama giler dah pkai. Since i was secondary school. Masa tu umur 15 years old. n now me dah 23. Haaaaaa, tu dia dah 8 tahun. Cam xlogic je. Tapi hakikat weyh. Nak tengok ape ke benda yg misteri sngat tu??
Ni dia!

sikat rambut weyh!

Haha see, gigi dia pun da ada yg patah. Tapi msih i setia dgn dia.. Pun masih bersih.. ini sikat i slalu cuci. Hahahahaha xtau la ape yg best n specialnya sikat ni. Tapi yg pasti, sikat ni sedap pkai.

No comments:

Post a Comment