what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Sunday, 9 September 2012

Eh gedik la kau

Sakitttt wehh! mcm nk patah tulang buntut ni. Blh pulak terhantuk kat besi. Nak dukung adam pun xblh.. Naseb lah dia jenis xmenangis. Kalo x haru jugak mama dia ni. Hari ni makan pun hubby belikan nasi. Dia suruh pegi hosp je. Tapi i maluuu laa.. hehe tggu 2-3 hari lagi kalo xkurang jgk sakit baru nk pegi.

Haha pastu sejak isnin aritu, baru sekali i sikat rambut. uishhh.. kan rambut baru, kena jaga sungguh2 la. haha amboi. Then bila tengok tv, nmpak omputih rmbut perm cam kita, kita pun gedik ckap " eh abg rambut kami sama la". then abg pun jelir lidah smbil ckap "bluerrrkkk". hahaha sengal!

lepas mandi kena letak benda alah ni kat rambut. Benda alah ni wangi u..

No comments:

Post a Comment