what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Friday, 14 September 2012

Be Careful

salam semua.. sblm sy ckap pape psal entry kali ni, harap anda semua bukalah minda ye..
jgn hnya nak fikir org nk cuba menjatuhkan anda.. bersangka buruk itu adalah sngat xbaik.

Ce baca link ni dulu ye

JANGAN AMBIL JLN MUDAH UTK KURUS

KALAU NAK LEBIH JELAS, BLH CHECK (BFAD)

ni pulak surat yg dihantar kpd jabatan farmasi



komen ni sy ambik dr yg berpengalaman tentang produk2 kesihatan. And FYI, dia ada produk keluaran sendiri. Bahkan dia sngat cerewet sblm keluarkan produk beliau.

KOMEN 1 :
Well sorry yea kalau sape2 jual acai berry.. semua pil2 kurus mmg ada drugs yg leh menyebabkan jantung 

berdegup dgn pantas.. sbb tu saya dh takut nk jual pil kurus.. sblm ni saya pernah jual hoodia pil mmg sgt 

bagus tp kalau cek BFAD mmg ada di negara luar dah haramkan hoodia pil tu sbb ada bahan sebutramin..t 

pon ada sorg pelajar medical yg bgtau.. so saya stop jual.. sebutramin ni kalau br consume sikit ok la.. xde 

masalah.. jangamasa panjang mmg akan beri kesan x elok pd badan.. berbalik pd acai berry pil ni.. mmg ada 

bahan sebutramin walau diorg penjual2 kat luar sana.. pengedar2 besar kat luar sana kata tak ada bahan 

sebutramin tu.. sila bawa sendiri cek ke lab atau kementerian.. mmg ada dadah tu.. yg kalau consumer tu x 

minum air.. lg la masalah.. leh sebabkan dehidration sekaligus leh stroke.. comma n darah tinggi mendadak.. 

jantung x berfungsi dgn betul.. akan berpeluh2 ala2 seram sejuk.. so better jgn la jual bg yg dah jual .. dah 

habis stok u olls better xyah jual dah..mmg best jual produk pil ni sbb kesan mmg sgt cpt pd consumer tp 

akan menyebabkan pelanggan kita lak sakit teruk atau mmbawa maut.. baik la toksah kan? kan? kalau SDII 

leh la jual.. :) sbb xde dadah dalam tu.. wallahualam.. so sblm jual.. kaji dulu product yea.. saya nasihatkan 

kawan2 termasuk la diri saya sndiri.. bg saya x kisah packing mana2 semua pil kurus bahaya.. kalau fiber br 

la ok.. sbb fiber ni bukan dadah.. hehe. sempat lg promote.. minuman fiber saya akan keluar x lama lagi.. 

semua agent leh dropship dan borong yea.. wallahualam..

So lagi skali sy ingatkan, bila org tegur utk kebaikan, jgn mudah melatah.. 

Then tuduh yg bukan2.. so bg saya, biarlah kurus dgn jaga pemakanan n senaman. Drpd ambil pil, dlm 2 mggu mmg blh kurus, tp takut kang kalo berenti, badan bagai dipam-pam seperti belon.

No comments:

Post a Comment