what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Saturday, 4 August 2012

telurku pecah sebiji.. hoihoi

Buhsannya hari ni.. Pastu hubby pulak kena pegi 1st conference utk company ayah dia.. aku nak ikut? heh jgan harap. Then haku nak buat ape kat umah?? Thinking of pegi jalan2 n shopping.. So mintak hubby drop me and adam ke jusco dulu, sebelum dia pegi sana.. Kemain aih kau joyah shopping. Camano nak kayo?? perbelanjaan melebihi pendapatan. Hahahahahahaha.. Dah la semalam mimpi ngeri dompet hilang. Naseb mimpi ngeri tu xbape nak ngeri sangat. Kalo idok, melopong lah kamu ye.. sempat lah aku grap sepasang baju kebaya.. kemain mahal dia jual.. Siap offer lagi kat ak kalo beli 1, rm280, kalo beli 2, dpt rm500. Tapi cantik giler aku habaq hang! Kecundang jugak nafsu aku nak beli baju tu. Dah beli baju utk diri sendiri, kenalah beli sama utk 2 org baby kecik ngn baby besar aku tu. E'elehh apesal aku lari topik ni. Hahahahaha... nak cite pasal telur sbnrnya.

Sempat jugaklah kita beli groceries n diapers adam.. And xboleh beli bnyk2.. kang sapo yang nak ngangkat..  dah la naik taxi je.. So telur antara yg sempat ak grab. Confident je kan susun lawa2 dlm beg jusco so that telur tu xpecah.. Oh mak ai berat xhengat.. sebelah dukung adam, sebelah lagi angkat groceries.. Pastu balik2, benda pertama ak check is encik telur.. Wahhhh nmpak rupa mcm semua ok.. bila susun msukkan dlm fridge, alamak! sebijik pecah.. haha so 14 biji yg selamat.. ngeh3...

 amboi putera adam sodapnya dia landing dlm troli jusco tu. siap tido!


No comments:

Post a Comment