what i m selling

what i m selling

JOM ORDER??

Name:
contact no:

This HTML form was created by Freedback.

Saturday, 4 August 2012

saya mmg ibu yg cerewet. so what?

teringat masa balik perak aritu.. Ada sorang makcik sy ni dtg umah masa lpas berbuka.. Biasala, nk tgk adam.. jarang jmpa kan.. So smbil kitorang makan2, dia nk suap anak saya dgn jelly or org kampung panggil agar2.. Sangat manis ok.. Then direct je sy ckap kat dia "adam xmakan benda manis2 ni." Pastu makcik ckap "la dia pun nak rasa jugak.. sian nanti xgemuk." Eh makcik, sy xkisah anak saya xgemuk, janji anak saya sihat.. Alhamdulillah selama 10 bulan saya jaga dia, pnah 3 kali je dia demam.. Sekali masa tangan dia melecur, 2nd masa gigi dia tumbuh, lagi sekali xdela demam.. cuma badan dia panas. Biarlah sy nk cerewet pun xbagi itu ini kat anak saya.. Dia anak saya, mestila saya nk yg terbaik utk dia.

No comments:

Post a Comment